Når blir varene mine sendt?

Såfremt varene du har bestilt er på lager, sender vi normalt ut ordren første virkedag etter bestilling. Bestiller du før kl.10.00 får vi som regel sendt ut varene samme dag. 


Vi bruker Posten Bring. Velger du Klimanøytral Servicepakke leveres forsendelsen til ditt postkontor. Velg "Hent på dør" for at Posten skal levere hjem til deg (der hvor denne tjenesten tilbys).  Forsendelser som går i en konvolutt sendes som vanlig brevpost og leveres i postkassen din.

 

For større forsendelser: kjøleskap/kegerator, paller med malt, flasker el benytter vi DSV.

 

Hvordan kan jeg spore pakken?

Du finner pakkesporing under “Ordrehistorikk”-fanen her på “Kontakt og hjelp”-sidene.
Så snart vi har pakket ordren din, sender vi ut en leveringsbekreftelse med sporingsnummer til deg på e-postadressen du har oppgitt (det kan ta noen timer før sporingsnummeret blir aktiv, Posten henter pakkene hos oss først på ettermiddagen og scanner disse inn på første sorteringssentral). Du kan da spore pakken via Postens sporings-app  eller direkte hos www.posten.no. 


Hva betaler jeg i frakt?

VI tar 99,- i frakt pr ordre når Klimanøytral Servicepakke kan benyttes, og for samlet vekt opp til 50kg.

 

Prisen på forsendelse av stykkgods på pall avhenger av din leveringsadresse og beregnes ved utsjekk.


Forsendelser til Svalbard belastes med fortollingsgebyr på 200,- i tillegg til fraktkostnaden.


Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.